پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227304
ايران سياست خود را در قبال اسرائيل تغيير دهد
تاریخ انتشار : 1395/09/24 19:11:15
نمایش : 1150
نخست وزير رژيم صهيونيستي در گفت‌وگو با رئيس جمهور قزاقستان از او خواست که به ايران بگويد دست از تهديد کردن اسرائيل برداشته و سياست‌هايش را تغيير دهد تا اسرائيل نيز سياست‌هاي خود را عوض کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، «بنيامين نتانياهو» نخست وزير رژيم صهيونيستي از جمهوري اسلامي ايران خواست تا دست از تهديد کردن اسرائيل بردارد و سياست‌هاي خود را تغيير دهد.

نتانياهو اکنون طي سفري دو روزه براي ديدار با «نورسلطان نظربايف» رئيس جمهور قزاقستان در «آستانه» به سر مي‌برد.

نظربايف در گفت‌وگو با نتانياهو از او پرسيد آيا پيامي براي ايران دارد که هفته آينده طي سفرش به تهران، به مقامات ايراني منتقل کند، و نتانياهو نيز پاسخ داد: «به ايران بگوييد ديگر اسرائيل را تهديد نکند، زيرا ما خرگوش نيستيم بلکه ببر هستيم.»

نخست وزير رژيم صهيونيستي ادامه داد: «اگر ما را تهديد کنيد، خود را به خطر انداخته‌ايد. اگر ايران سياست خود را (در قبال اسرائيل) تغيير دهد، ما نيز سياست‌هاي خود را تغيير مي‌دهيم.»

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» وي در پاسخ به نظربايف که پرسيده بود آيا به واقعي بودن تهديد ايران براي نابود کردن اسرائيل باور داريد، تاکيد کرد: «بله، کاملا مطمئن هستم (که ايران قصد نابودي اسرائيل را دارد.)»

ظهر امروز حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار با «رمضان عبدا‌لله» دبيرکل جنبش جهاد اسلامي فلسطين با تاکيد مجدد بر نابودي رژيم صهيونيستي، فرمودند: رژيم صهيونيستي همچنانکه قبلاً گفته‌ايم به شرط مبارزه همگاني و متحد فلسطيني‌ها و مسلمانان با صهيونيستها در 25 سال آينده وجود خارجي نخواهد داشت.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html